Subject: Värska 15.07
From: Eveli Jürgenson <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Fri, 27 Jun 2025 05:52:01 +0000

Tere!

Pöördun Teie poole, kuna mulle teadaolevalt kuulub see Teie haldusalasse.
Kirjutan seoses tee sulgemisega Värskas, mis tuli meile halva üllatusena
festivali korraldajatena.

Maantee nr 45 Tartu – Räpina – Värska lõik kilomeetritel 67,5 kuni 68,12 (Võõpsu
alevik) suletud 01.07.2025–29.08.2025 - Räpina vald
[https://www.rapina.ee/maantee-nr-45-tartu-rapina-varska-km-d-675-6812-voopsu-alevik-sulgemine-01-07-2025-29-08-2025/]

Nimelt toimub 15. juulil Värskas Sisevete festival, kuhu on oodata rohkelt
külastajaid väljaspool Räpina valda. Ma ei ole teeehitusega üldse kursis, sestap
küsin - kas oleks võimalik töid planeerida selliselt, et 15.07 pärastlõunast
oleks võimalik ajutine läbisõit Seto Man puhkekeskusesse, mis asub aadressil
Silla 6 Värskas. 

Tervitades

Eveli Jürgenson

tegevjuht

MTÜ Peipsimaa Turism

+372 5668 1009